Tendències en tecnologia i educació

“La nova missió de les institucions educatives ha de ser preparar els nens per a treballar en feines que no existeixen, per a resoldre problemes que encara no són aparents, utilitzant tecnologies que encara estan per a inventar. Això vol dir equipar-los los amb la capacitat d’aplicar i tornar a aplicar el coneixement de formes innovadores que els permetin incorporar-se en un món laboral complex.”
(Extracte de la presentació ‘Tendències en tecnologia i educació’ que vaig fer en el marc dels ‘Espais de Gestió del Coneixement’ al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada de la Generalitat de Catalunya).
––––––––––
“La nueva misión de las instituciones educativas tiene que ser la de preparar a los niños para trabajar en empleos que no existen, para resolver problemas que aún no son aparentes, utilizando tecnologías que todavía están por inventar. Esto significa equiparlos con la capacidad de aplicar y volver a aplicar el conocimiento de formas innovadoras que les permitan incorporarse a un mundo laboral complejo.”
(Extracto de la presentación ‘Tendencias en tecnología y educación’ que hice en el marco de los Espacios de Gestión del Conocimiento ‘en el Centro de Estudios Jurídicos y Formación Especializada de la Generalitat de Cataluña).
––––––––––
“The new purpose of educative institutions must be to get children ready in order to work on non-existing jobs, to solve non-apparent problems, using technologies that are still to invent. This means equipping them with the capacity to apply knowledge on an innovative way that allows them to get into a complex labour market.”
(Extract from the lecture “Tendencies on technology and education” I conducted as part of the “Spaces of Knowledge Management” event due in Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada de la Generalitat de Catalunya).
———-
Presentació de la conferència: Conferència ‘Tendències en tecnologia i educació’

Tendències en educació